Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.08.2008 13:18 - Какво му остава на човек в тези жеги?...
Автор: momtcheva Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1293 Коментари: 1 Гласове:
0



                              Не зная при вас как е, но на мен жегите са ми първи приятел. И не защото си намирам основание да бягам от работа и да си грея .... телцето на плажа, и не защото регулира хормоналните ми дисбаланси /при толкова голи тела около мен няма как иначе да е :):):)/. Причината да обичам горещината е, че лесно мога да оправдая неадекватното си поведение с нея. Няма нужда да обяснявам надълго и широко защо пропада сделката на клиента или защо апартамента му още не е мебелиран, аз гледам със слънчасал поглед и глуповато се усмихвам. Най-накрая  бесеният клиент стига до извода, че виновна за всичко е жегата и бързо се укротява след правдивия гняв с с хладен коктейл или живителна баня в басейна. Или да вземем друг пример: децата - жегата така е изпила и последните им силици, че вместо да ме посрещнат вечерта с викове и призиви за безконечни разходки и луда игра в Морската, сега си седят чинно пред телевизора и вечерта ми се изпълва с тишина и жадувано спокойствие. Следващият по ред е гаджето - той милият така е каталясал от работа през деня и ходене по морски купони вечерта, че свежда комуникацията си с мен до няколко саркастични SMS-а, а за това разбира се е виновна пак жегата. Та така.... Жегата, братя и сестри е виновна за всичко!!! Пийте повече хладни коктейли /или бира/, търсете прохладата на басейна, морския бряг или в краен случай на климатика и оставете проблемите си за по-хладни времена :):):).



Тагове:   МУ,   човек,   Остава,   Какво,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pazzza - Прекрасна идея за извинения!!!! ...
19.08.2008 13:49
Прекрасна идея за извинения!!!! Ама пусто, то хем си е жега, хем ни мори. Пък и климатикът, уви, вече е реалност, но пък....винаги можеш да кажеш, че ти причинява ранен стадий на менингит:))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: momtcheva
Категория: Лични дневници
Прочетен: 17939
Постинги: 4
Коментари: 2
Гласове: 31
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930